Domain Değişikliği - Yazarblog.com


Birçok blog yazarı sanırım işe benim gibi başladı, yani önce subdomain kullanıp sonra kendi domainlerine geçtiler. Bu kararı aslında artık bu işte ciddileşmek için verdim tabi bir de domain fiyatlarının ucuz olmasından. Şaka bir yana bence Bloggerla her şey çok daha kolay ve ucuz.Yani şöyle bir bakınca: host bedava,blog tasarımı kolay,yönetmek kolay vs,vs... Geriye bir tek domaini almak kalıyor.Bu da bence Blogger'ı gerçekten vazgeçilmez yapıyor.

Domaini
IHS Telekom'dan aldım.Gerçekten işini iyi yapıyorlar.Bu ilk tecrübem olduğu için biraz acemiydim; ama şunu söyleyeyim: nerdeyse 3 tane uzun uzun soru sordum.3'üne de aynı gün içinde kesin,net,tam soruya karşılık veren cevaplar geldi.Aslında bir firmanın iyi iş yaptığını anlamanın da en iyi yolu bu heralde.

İsim tescili de bir o kadar kısaydı.Birçok forumda duyuyorum: çoğu firma bu tescil işini uzun sürede tamamlıyormuş.IHS'de ise ödeme yaptıktan tam 3dk sonra isim tescil edilmişti bile.Kısacası bu firmayı domain alacaklara öneririm.


Sözü fazla uzatmadan, inşallah her blog sahibine bir gün kendi domainini almak nasip olur.


Etiketler: , ,

Bu yazıya 0 yorum yapılmış

Yorum Gönder