Call of Duty 6 - Modern Warfare 2 Trailer - Video


Fazladan konu açmış oluyorum ama böyle bir oyun için yüz tane konu açsam az gelir sanki.Günlerdir bu trailer ın çıkmasını bekliyordum.

İlk izlenimimi aktarayım hemen.Oyun, o eski savaş oyunu olma özelliğinden biraz çıkmış gibi.Zaten daha ne beklenebilir ki modern savaştan,yani olması gereken de bu bence(çok mu savunuyorum acaba bu oyunu).Modern Warfare 2, Modern Warfare 1'deki olayların kronolojik olarak devamı.Yani ilk oyundan birkaç yıl sonrasını konu alıyor.Videoda da göreceğiniz gibi oyunda kargaşa ortamı insanların oraya buraya kaçışmaları güzel yansıtılmış.Grafikler hakkında videodan hemen bir yargı çıkarılacağını sanmıyorum,onun için oyunu oynamak gerekir bence.Bir de videoyu izlerken kendimi tam bir aksiyon filminde gibi hissettim.

Bu oyun gerçekten çok güzel olacak,modern savaşın devrimi bu oyun olacak gibi,Battlefield bu oyunun yanından dahi geçemez derim ben.
Buyurun trailer:




Etiketler: , , , ,

Bu yazıya 6 yorum yapılmış

v_arif_v Yazmış :
28 Mayıs 2009 18:31

Call of duty serisi öldü artık sadece rapa için oyun yapıyorlar en iyisi battlefield

Mustafa Yazmış :
28 Mayıs 2009 22:25

Arif kusura bakma maalesef bu düşüncene katılamayacağım.Bir kere bu düşünceye nasıl kapıldın onu anlamadım.Eğer bir oyun sırf para için yapılıyorsa çok kısa sürede çıkar demektir ki call of duty'nin 1 yıl gibi kısa bir sürede çıkması sizi endişelendirmesin.çünkü oyunu zaten iki yapımcı yapıyor: infinity ward ve treyarch. yani oyun 2 yılda çıkıyor gibi düşünün.üstelik eski oyun motoru kullanıldığı için bu süre yine kısalıyor.tüm bunları dikkate alınca call of duty tam da zamanında çıkıyor.

Burak Yazmış :
9 Eylül 2009 11:52

O zaman sen ilk seriden itibaren oynamamış olanlardansın ki battlefield daha güzel diyorsun.Call OF Duty 5 serisi ile şuanda top10larda ilk sıralarda ben battlefieldi hiç göremedim.
!...DaNGeR...!

ADMİN Yazmış :
14 Şubat 2010 11:13

arkadaşlar modern warfare 2 1 den 1.5 yıl sonrasını anlatır oyunda minigun,mp5,ak-74 ve g-lok 17 gibi silahlar minimetresine göre çizilmiş ve oyunun yapımcısı activision ve trailer gibi gelişmiş savaş oyunları yapımcıları tarafından yaptırılmış
ve dünyanın en iyi oyunu sertifikasını almıştır.
call of duty 6 modern warfare dünyanın en iyi savaş oyunu seçilip dünya sıralamasıda grand theft auto istanbul city ve san andreas modern modu geçmiş bir oyundur lütfen aşağılamayınız

ADMİN Yazmış :
14 Şubat 2010 11:17

call of duty dünyanın en iyi oyun ödülü alan EA GAMES VE ROCKSTAR GAMES`i geçmiştir ama şu anda
ROCKSTAR GAMES`in önde gidişinin sebebi grandfather`ın 2 serisini çıkarmasıdır

Mustafa Yazmış :
21 Nisan 2010 21:11

Grandfather -> Godfather :))

Yorum Gönder