Torrent Dosyaları Nasıl İndirilir, Torrent Siteleri, uTorrent İndir


Her ne kadar yorumlarla ilgilenip sizlere yardımcı olmaya çalışsam da blogla pek ilgilenemiyorum boş zamanım olmadığı için. Ama artık ara ara böyle deneyimlerimi sizlerle paylaşacağım.

Film,dizi,oyun vs indiriyorsunuz ve part part indirmekten artık gına geldiyse torrent burada devreye giriyor. Ben de yakın bir zamanda tanıştım ve gayet kullanışlı. Kaba tabirle: partların inmesini bekleyip diğer partın linkine tıklayıp indir gibi zaman alıcı işlemlere gerek kalmadan indiriyorsunuz istediğiniz şeyi.

Tek gereken torrent dosyasını indirmek ve torrenti açacak bir program bulmak. Gerisi çok kolay zaten. Program için benim de kullandığım uTorrent'i öneriyorum.Öncelikle şuradan uTorrent'i indirelim.

uTorrent İndir

Programı indirdikten sonra torrent dosyasını indirmek için kaliteli bir site bulmak önerimdir. Ama yok ben google amcaya yazarım önüme çıkana tıklarım diyorsanız o başka. İlk dediğimi kabul görüyorsanız site olarak torrentz.com yeterli olacaktır. Buradan indireceğiniz dosyaları programla açarak indirmenizi yapabilirsiniz. Programı kullanmanın herhangi bir zorluğu yok dakikalar içinde çözeceğinizi düşünüyorum(umuyorum).


Etiketler: , , , ,

Bu yazıya 0 yorum yapılmış

Yorum Gönder