Blogger'da Kendi Domaininizi(Alan adı) Kullanın


Tam bir hafta önce ben de blogumda artık kendi domainimi kullanmaya başladım.Ve hiç zorlanmadan Blogger'a yönlendirdim.

Eğer sizin de domaininiz varsa veya alacaksanız Blogger'da nasıl kullanılıyor bakalım:

Yazının gidişatından benim anlatacağımı düşünmüş olabilirsiniz; ama bu konuda çok güzel iki yazı var.Zaten ben de ayarları bu yazıları okuyarak yaptım.Bunlar varken bu konuya değinmeye gerek yoktur heralde.

Eğer domaininizi İHS Telekom'dan aldıysanız: BURADAN
Eğer domaininizi yönetim paneli bulunmayan bir firmadan aldıysanız: BURADAN

Aslında ilk durum tüm yönetim paneli bulunan firmalar için aynı.Tek farkı İHS için anlatılmış olması.Yani siz satın aldığınız firmanın sitesinden kullanıcı girişi yaparak, aynı şeyleri yapabilirsiniz.


Etiketler: , ,

Bu yazıya 0 yorum yapılmış

Yorum Gönder