Şeytanın Pabucu Fragman


Son günlerde Türk Sineması'nda komedi filmlerinin sayısında ciddi bir artış var.Haftaya gösterime girecek olan Şeytanın Pabucu da bunların arasında.

Ben filmin fragmanını ilk izlediğimde çok şaşırdım.Çünkü başrolde Fatih Ürek var.Fatih Ürek'i ilk kez bir sinema filminde gördüm.Zaten başrollerde göze çarpan iki isim var: Fatih Ürek, Aysun Kayacı.Bu iki ismin de sinema deneyimi yok denecek kadar az.

Oyuncular bir yana, yönetmeninden tutun yapımcısına kadar hiç biri tanınmış isimler değil.Bu filmde AROG'da güldüğünüz kadar hatta MURO'da bile güldüğünüz kadar güleceğinizi pek sanmıyorum.En azından fragmanını izlediğim kadarıyla bu düşünceye ulaştım.Ama filme gidip gitmeme kararı size kalmış tabi.






Etiketler: , , , , , ,

Bu yazıya 0 yorum yapılmış

Yorum Gönder