Daemon Tools Nasıl Kullanılır (Resimli Anlatım)


Son yıllarda oyunları yükleme tarzı çok değişti.Rarlardan çıkararak, daemon tools ve alcohol gibi programlarla sanal dvd yaratarak oyunu kurmak gibi.Birçok kişi eskiden bu tip programları hiç kullanmadığı için görünce ne yapacağını bilmiyor.İşte bu tip sanal dvd yaratan programlardan Daemon Tools nasıl kullanılıyor, görelim: Öncelikle programı buradan indirelim.

Programın yüklenişi klasik next,next finish tarzında.Bu yüzden resimle göstermeye pek de gerek yok.Programı yükledikten sonra açıyoruz.


Açtıktan sonra dosya ekle butonuna tıklıyoruz.

Sanal dvd sini yaratmak istediğimiz dosyayı seçiyoruz.

Listeye dosyamızın adresini ekledikten sonra üstüne gelerek ve yerleştir butonuna tıklıyoruz. Ve artık sana dvd miz oluşmuş durumda. Bundan sonra içindeki bilgilere ulaşarak istediğinizi yapabilirsiniz ve işiniz bittiğinde bağlantıyı kes butonuna tıklayarak sanal dvd yi yok edebilirsiniz.

Etiketler: , , , , ,

Bu yazıya 28 yorum yapılmış

Adsız Yazmış :
6 Ocak 2009 12:44

ABİ BİŞİ MERAK ETTİM LÜTFEN İLGİLENİN ONLARI YAPTIM OLAY BİTTİ AMA DOSYALARA GİRİNCE BUNLAR WİN32 UYGULAMASI DEĞİL DİO SÜRÜCEDE DİSKET OLDUGUNDAN EMİN OLN DİO NAPCAM PLSS

Mustafa Yazmış :
6 Ocak 2009 16:07

şimdi olay bitti derken oyunu kurdun mu?
hatayı tam olarak yazarsan yardımcı olabilirim

Adsız Yazmış :
14 Ocak 2009 13:05

oyunu kurduktan sonra mı yapcaz

Mustafa Yazmış :
14 Ocak 2009 15:52

Yorum yazan arkadaşlar,lütfen biraz açılayıcı sorular soralım.

Yine de anladığım kadarıyla söyleyeyim.Oyunun kurulu olduğu dosyaya veya bulunduğu diske gidip bu işlemleri yapmak gerekiyor

Adsız Yazmış :
5 Şubat 2009 08:49

arkadaşım herşeyi anladım ama ben ikinci partı çıkarırken birkaç tane rar dosyası çıkıyor bunları nasıl yapacam yardımcı olursan sevinirim...

Mustafa Yazmış :
5 Şubat 2009 16:05

eğer dosyalar rar lıysa zaten drek oyunun rar larını bir dosyaya topla oyunu kur

Adsız Yazmış :
6 Şubat 2009 16:19

oyun rarlı değil 1. cd deamon toolstan kuruyorum sonra 2. cd yi çıkartmak için aynı yolu deniyorun bu sefer olmuyor ve önüme rarlı dosyalar çıkıyor umarım anlatabilmişimdir yardımcı olursan çok sevinirim

Mustafa Yazmış :
6 Şubat 2009 20:23

şu adresi ekle ayrıntılı anlat bana

powernetdestek@hotmail.com

Adsız Yazmış :
3 Haziran 2009 16:02

arkadaşım ben vice city oynuyorum ama b cdsinin içinde hiç bi dosyayı görmüyo.ztn okuyabildii hiç bi uzantıda dosya yok.napcam ben?

Mustafa Yazmış :
3 Haziran 2009 16:54

eğer daemon tools un okuyamayacağı dosya uzantısıysa zaten göremez. sen dosya uzantısını söyleyebilir misin

Adsız Yazmış :
26 Temmuz 2009 12:59

oyunu yükledikten sonra sanal dvd yi nasıl yok edicez

Mustafa Yazmış :
27 Temmuz 2009 17:57

sanal dvd'ye sağ tık yap,çıkar'a bas

arda Yazmış :
23 Ağustos 2009 18:45

bende oyunun orjinal dvd si var ancak benim değil oyun yüklü ve ben bunun sana sürücüsünü yapıp dvd siz oynamak istiyorum oyunu boş dvd ye kopyaladım ancak kopya dvd ile oynanmıyo daemon tools da var bende ancak herşeyi yapıyorum virtual cd dvd room fln ama oyunun yüklü olduğu yere gidiyorum hiç bir şeyi seçemiyorum hangi dosyayı seçeceğim bilmiyorum bi yardımcı olurmusunuz

Mustafa Yazmış :
23 Ağustos 2009 19:21

eğer sanal dvd yaratacaksan, yapacağın dosya desteklenen bir tür olmalı.yani .mds, .iso vs...
eğer programın desteklediği dosya türü açtığın dosyada yoksa hiçbir şeyi seçemezsin.ayrıca yüklü oyunun nasıl sanal dvdsini yapcaksın ki.

arda93 Yazmış :
23 Ağustos 2009 19:33

nasıl anlarım destekleyip desteklemediğini

arda Yazmış :
23 Ağustos 2009 22:02

BU dosyaları nasıl iso yapacağım iso olunca olur herhalde

Mustafa Yazmış :
24 Ağustos 2009 01:46

kurulum dosyasını .iso formatına çevirmekten bahsediyorsan olabilir ama oyunun kurulu olduğu dosyayı .iso ya çevirip açmak pek mantıklı değil gibi.ama sen yine de dene

arda Yazmış :
24 Ağustos 2009 11:56

kurulum dosyasını iso ya çevirip daemon tools a okutmak istiyorum ancak kurulum dosyasının nasıl iso olacağını bilmiyorum anlatabilirmisin seni msn e de ekledim

ARDA Yazmış :
24 Ağustos 2009 12:27

abi herşeyi yaptım imaj dosyasını aldım iso ya çevirip ordan kurdum oyunu oyun gayet iyi kuruldu ama oyuna girerken game.dat bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerek diyo hata raporu gönder gönderme fln lütfen neden olabilir bu bi yardımcı olun nolllluuurrrrrr:(

Mustafa Yazmış :
24 Ağustos 2009 17:46

kurulum dosyasını .iso yapmak için tüm dosyaları tek bir dosyaya al. ona sağ tık yapıp arşive ekle de ve ismini dosyaadi.iso olarak koy. gerçi sen yapmışsın. bu arada aynı mesajdan 3 tane atmışsın o yüzden sadece bunu yayınladım.hatanın adını da yazmışsın ama açıkçası hatanın ne olduğunu tam anlayamadım.

Adsız Yazmış :
21 Kasım 2009 20:20

bn oyunu daemon tools liteden ykledim modern warfare 2yi ama hafızadan 32 gb götürdü pek de anlamıorum bu daemon toolsatan neden bukadar hafıza götürdü acaba ??

Mustafa Yazmış :
21 Kasım 2009 21:08

daemon tools'la hiçbir ilgisi yok onun.oyun ne kadar alan kaplıyorsa o kadar götürür

SKat Yazmış :
21 Mayıs 2010 11:09

Bu konuyla ilgili hala yardım edebilecek biri var mı bana?
Cd im bozuk olduğu için sims2 oyununu flashdise attım başka bir bilgisayarda sonra onu iso imaj dosyasına çevirdim diemon tool dada aynen denilenleri yaptım cd oluşturdu içinde sims2 dosyası var kur dosyasını seçince cd istiyor yine ya nerde yanlış yaptım bilen varmı?

Mustafa Yazmış :
21 Mayıs 2010 22:23

biraz daha detaylı anlatsan?

Unknown Yazmış :
12 Haziran 2010 14:34

oyun dosyalarını rara topladım daemon ile rara mount image diom hiçbişey olmuo ama yüklenio dio napcam??

Adsız Yazmış :
25 Temmuz 2010 15:06

arkadaşlar ben dosyayı mount image ediyom ama bilgisayarımda otomatik olarak cd-dvd-room oluşturmuyo yardımcı olursanız sevinirim

Mustafa Yazmış :
1 Ağustos 2010 04:25

Arkadaşlar lütfen yardım isterken yardım edecek kişiyi(beni) de düşünün. Verdiğiniz bilgilerle hiçbir yardımım dokunamaz size.

ÖMER Yazmış :
23 Ağustos 2010 17:42

SAYIN ADMİN daemon toolsla actıgım GameLauncher dosyasına crack kopyalayıncaa AC2 üzerinde yeterli alan yok.Bu dosyaları kopyalamak için 4,37 mb ek alana ihtiyacınız var..diyor.daemon tolls un ayrı hafızası mı wr... ne yapmalıyım: asparagas11@hotmail.com adrsıne mail atın lutfennnn

Yorum Gönder